skip to Main Content

Customer Service Officer

Dienstverband

Fulltime – vast

Locatie

Zwolle

Branche

Food industrie

Al bijna 120 jaar reist Euroma de wereld over op zoek naar de allerbeste kruiden en specerijen. Vanuit die historie biedt Euroma totaaloplossingen aan toonaangevende spelers in de internationale food business. Met passie en ondernemerschap realiseren de betrokken medewerkers de meest kwalitatieve en innovatieve foodproducten. Het laatste decennium is Euroma enorm gegroeid. De omzet heeft een vlucht genomen en ook het eigen Euromamerk wint aan populariteit. Die groeispurt zet zich in de komende jaren door. Euroma voelt zich verantwoordelijk om de toekomst op een duurzame manier in te richten.

Wat houdt de functie in?

  • Tijdige en accuraat invoeren en begeleiden van verkooporders, van intake tot facturatie.
  • Verzorgen van diverse after-sales activiteiten, zoals klachten intake en opvolging, begeleiden van retourprocedure, credit nota’s etc.
  • Tijdig signaleren van knelpunten in uitlevering van de verkooporders. Signaleren van tekorten en in gezamenlijkheid met Demand planner aandragen en uitvoeren van oplossingen.
  • Invoeren en onderhouden van contracten en prijsboeken in ERP system.
  • Inrichten en onderhouden van debiteuren informatie in ERP system LN
  • Je coördineert diverse aspecten van het sales proces. Je vertegenwoordigd je klant binnen Euroma voor alle operationele vraagstukken; “Customer Care” is je prioriteit.
  • Je verzorgt de rootcause analyse voor je verkooporders die niet tijdig zijn verscheept en draagt daarmee bij aan continue verbeteren van de processen en performance van Euroma naar haar klanten.

Wat is jouw achtergrond?

  • Je hebt een afgeronde MBO+/HBO opleiding (commercieel en of economisch).
  • De Nederlandse en Engelse taal beheers je vloeiend.
  • Daarnaast beheers je ook de Duitse taal op goed niveau.
  • Je hebt aantoonbare ervaring in een klantgerichte commerciële functie.
  • Je hebt kennis van het opstellen van exportdocumentatie.
  • Je hebt het vermogen om coördinerend, signalerend en corrigerend op te treden.
  • Je bent in staat diverse administratieve werkzaamheden uit te voeren.
  • Je bent accuraat en flexibel, neemt initiatief, hebt commercieel inzicht en doorzettingsvermogen.
  • Je hebt kennis van Supply Chain.
  • Je hebt gedegen ervaring met MS Office.
  • Je bent een teamspeler en je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit.
Reageer op deze vacature

Deel deze vacature op social media

Bram Bosma
055-3600470
info@selectin.nl

Meer weten over deze vacature?

Back To Top