skip to Main Content

Financieel medewerker – Boekhoudkundig talent / Zwolle

Dienstverband

Fulltime

Locatie

Zwolle

Branche

Finance

Euroma is continu in beweging. Werken bij Euroma betekent dat je onderdeel wordt van een bedrijf met ambitie. Doorgroeien en stappen maken, daar werken ze hard aan. Jij bouwt mee en krijgt alle ruimte om jezelf te ontwikkelen. Al bijna 120 jaar reist Euroma de wereld over op zoek naar de allerbeste kruiden en specerijen. Vanuit die historie biedt Euroma totaaloplossingen aan toonaangevende spelers in de internationale food business. Met passie en ondernemerschap realiseren de betrokken medewerkers de meest kwalitatieve en innovatieve foodproducten. Het laatste decennium is Euroma enorm gegroeid. De omzet heeft een vlucht genomen en ook het eigen Euromamerk wint aan populariteit. Die groeispurt zet zich naar verwachting in de komende jaren door. Euroma voelt zich verantwoordelijk om de toekomst op een duurzame manier in te richten.

Voor de afdeling Financiële Administratie, zijn we op zoek naar een General Ledger Officer. In deze functie ben je hoofdzakelijk verantwoordelijk voor het beheer van diverse grootboekadministraties en sub administraties. Dit op een zodanige wijze dat een optimaal inzicht wordt verkregen in de financiële verslaglegging van de onderneming en voldaan wordt aan wettelijke voorschriften.

Wat zijn je werkzaamheden

Uitvoering geven aan boekhoudkundige werkzaamheden, zodanig dat voldaan wordt aan wettelijke en ondernemingsvoorschriften. Dit omvat o.a.:

  • Het bijhouden en controleren van sub-administraties zoals debiteuren, crediteuren en vaste activa;
  • Het controleren, analyseren en signaleren van afwijkingen binnen de balans of Winst & Verlies aan de hand van financiële bescheiden;
  • Het ondersteunen van Medewerkers Finance bij complexe situaties;
  • Het verzorgen van voorbereidende boekingen en opstellen saldo-verklaringen ten behoeve van het perioderesultaat en het specificeren van grootboekrekeningen;
  • Verantwoordelijk voor de juistheid van de gespecificeerde data;
  • Het opstellen van diverse (ad hoc) rapportages, analyses en aansluitingen;
  • Het verzorgen van de diverse aangiftes waaronder BTW, CBS en Intrastat;
  • Het onderhouden en inrichten van stamdata binnen de diverse financiële systemen;
  • Het vaktechnisch vervangen van Manager Financial Administration bij zijn afwezigheid.

Verrichten van diverse met de functie verband houdende werkzaamheden:

  • Bijdragen aan de totstandkoming van de jaarstukken, en het daarbij tijdig verstrekken van de juiste en gewenste informatie;
  • Bijdragen aan de totstandkoming van het budget en de forecast;
  • Blijft op de hoogte van de fiscale wet- en regelgeving;
  • Ondersteunen van Manager Financial Administration in alle voorkomende werkzaamheden;
  • Naleven van bedrijfs-, kwaliteits- en veiligheidsvoorschriften (zoals ARBO, HACCP en kwaliteitsnormen).

Wat verwachten we?

  • Je hebt minimaal MBO/HBO financieel-administratief werk- en denkniveau:
  • Je hebt gedegen administratieve werkervaring (enkele jaren), bij voorkeur in middelgroot productiebedrijf;
  • Je bent flexibel, stressbestendig, klantgericht, communicatief (in woord en geschrift) vaardig, assertief en zelfstandig;
  • Ervaring met een ERP-pakket (bij voorkeur INFOR-LN) is een pré;
  • Je hebt kennis van het Microsoft Office pakket;
  • Je werkt accuraat, bent analytisch en je beschikt over goede organisatorische vaardigheden;
  • Je kunt je mondeling en schriftelijk uitstekend uitdrukken in de Nederlandse en Engelse taal;
  • Standplaats Zwolle.
Reageer op deze vacature

Deel deze vacature op social media

Bram Bosma
055-3600470
info@selectin.nl

Meer weten over deze vacature?

Back To Top